Alle

  • SuperOffice Pocket

    SuperOffice Pocket er mobil og nettbrett Appen hvor du har tilgang til hele SuperOffice løsning fra din håndholdte enhet. I dette webinaret vil vi se på mulighetene i Pocket og hvordan man bruker Appen. I SuperOffice Online er Pocket inkludert i løsningen til alle, for installert versjon på gammel kjøpsprisliste er det en tilleggslisens som

    28 september: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice Prosjekt

    Vi vil i dette webinaret vise hvordan du benytter SuperOffice til prosjektstyring! Hvordan opprette et prosjekt Hvordan legge til prosjektdeltakere Hvordan legge opp en prosjektguide Hvordan ha kontroll på alle dokumenter og aktiviteter tilknyttet et prosjekt?   PÅMELDING

    5 oktober: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice Adminkurs

    I dette kurset lærer dere hvordan dere selv kan vedlikeholde og videreutvikle deres SuperOffice løsning. Kursholder er Johan Nicolai Støren. Dere vil lære å legge til, endre og fjerne dokumentmaler, interessekoder, oppgavetyper og andre lister, samt legge opp egendefinerte mer-felt. Vi viser også hvordan dere legger inn nye brukere, setter opp brukernivåer og preferansesettinger. PÅMELDING

    10 oktober: 09:00 - 15:00 at Vitari Hvalstad
  • eMarketeer

    Med eMarketeer kan du kombinere e-post, skjemaer og SMS med Web-sider for å nå dine markedsføringsmål. Vi demonstrerer hvordan eMarketeer fungerer, samt viser mange eksempler på hva løsningen kan brukes til! PÅMELDING

    12 oktober: 09:00 - 09:30 at Web
  • eMarketeer

    I dette kurset lærer dere hvordan man bruker eMarketeer løsningen. Kursholder er Elin Risberg. Dere vil lære å lage mailutsendelser, redigere farger og skrifter, lage maler, sette inn lenker, lage skjema, koble dem sammen, importere kontakter, lage lister og sette opp automasjoner. PÅMELDING

    17 oktober: 09:00 - 12:00 at Vitari Hvalstad
  • SuperOffice Kalendersynk og Dagbok

    Vi ønsker at våre kunder benytter sine SuperOffice løsninger best og mest mulig. Vi vil i dette webinaret vise hvordan du aktivt kan jobbe i dagboken/kalenderen i SuperOffice.  PÅMELDING

    19 oktober: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice og GDPR

    GDPR står for General Data Protection Regulations som er en ny EU forordning for å styrke personvern. Dette betyr at alle selskaper som behandler og lagrer personopplysninger må sikre og være transparente med personopplysningene. I dette webinaret vil vi fortelle hva dette betyr for deg, din bedrift og din CRM løsning. PÅMELDING

    26 oktober: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice Introduksjon

    Dette webinaret er ment for deg som ikke har SuperOffice i dag, men som ønsker å vite litt mer om dette! Vi vil overordnet fortelle hva SuperOffice kan gjøre, samt vise smakebiter med en live demonstrasjon av mulighetene! PÅMELDING

    2 november: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice Chat

    I juni ble SuperOffice Chat sluppet for SuperOffice Online kunder, og i løpet av høsten vil den også bli tilgjengelig for de med installerte løsninger. I dette webinaret vil vi se på hvilke muligheter SuperOffice Chat kan gjøre for dere. PÅMELDING

    16 november: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice Adminkurs

    I dette kurset lærer dere hvordan dere selv kan vedlikeholde og videreutvikle deres SuperOffice løsning. Kursholder er Johan Nicolai Støren. Dere vil lære å legge til, endre og fjerne dokumentmaler, interessekoder, oppgavetyper og andre lister, samt legge opp egendefinerte mer-felt. Vi viser også hvordan dere legger inn nye brukere, setter opp brukernivåer og preferansesettinger. PÅMELDING

    21 november: 09:00 - 15:00 at Web
  • SuperOffice Utvalg

    Vi ønsker at våre kunder benytter sin SuperOffice løsning best og mest mulig. Vi vil i dette webinaret vise hvordan du lager utvalg i SuperOffice. PÅMELDING

    23 november: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice Quote og InOrder

    I dette webinaret vil vi se på de 2 ulike tilbudsmodulene som finnes i SuperOffice; SuperOffice Quote og InOrder. I abegge løsninger plukker du varelinjer fra din Visma ERP løsning direkte inn i SuperOffice Quote eller InOrder og sender tilbudet ut av løsningen. I begge løsninger, når kunden aksepterer tilbudet, klikker man en knapp for

    30 november: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice Dashboards

    Det nye, integrerte dashbordet i SuperOffice 8 gir deg et raskt overblikk over din egen, teamets eller hele selskapets status av salg og aktiviteter. Dashbordet gir deg den informasjonen du behøver for å ta gode beslutninger i det daglige arbeidet. Vi viser hvordan SuperOffice Dashboards ser ut og fungerer ved å se på noen forskjellige

    7 desember: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice Service

    I dette webinaret ser vi på forskjellige muligheteri SuperOffice Service, sakssystem kan brukes til. Vi ser på hvordan e-poster automatisk blir til en unik sak, og hvordan all kommunikasjon knyttet til denne saken legger seg som historikk på stedet. Løsningen kan også benyttes til forskjellige kategorier som reklamasjon, support, ettermarked, sjekklister, oppdrag mm. PÅMELDING

    14 desember: 09:00 - 09:30 at Web

Brukerforum


Vi kommer tilbake med flere nye aktiviteter.

Kurs


  • SuperOffice Adminkurs

    I dette kurset lærer dere hvordan dere selv kan vedlikeholde og videreutvikle deres SuperOffice løsning. Kursholder er Johan Nicolai Støren. Dere vil lære å legge til, endre og fjerne dokumentmaler, interessekoder, oppgavetyper og andre lister, samt legge opp egendefinerte mer-felt. Vi viser også hvordan dere legger inn nye brukere, setter opp brukernivåer og preferansesettinger. PÅMELDING

    10 oktober: 09:00 - 15:00 at Vitari Hvalstad
  • eMarketeer

    I dette kurset lærer dere hvordan man bruker eMarketeer løsningen. Kursholder er Elin Risberg. Dere vil lære å lage mailutsendelser, redigere farger og skrifter, lage maler, sette inn lenker, lage skjema, koble dem sammen, importere kontakter, lage lister og sette opp automasjoner. PÅMELDING

    17 oktober: 09:00 - 12:00 at Vitari Hvalstad
  • SuperOffice Adminkurs

    I dette kurset lærer dere hvordan dere selv kan vedlikeholde og videreutvikle deres SuperOffice løsning. Kursholder er Johan Nicolai Støren. Dere vil lære å legge til, endre og fjerne dokumentmaler, interessekoder, oppgavetyper og andre lister, samt legge opp egendefinerte mer-felt. Vi viser også hvordan dere legger inn nye brukere, setter opp brukernivåer og preferansesettinger. PÅMELDING

    21 november: 09:00 - 15:00 at Web

Webinar


  • SuperOffice Pocket

    SuperOffice Pocket er mobil og nettbrett Appen hvor du har tilgang til hele SuperOffice løsning fra din håndholdte enhet. I dette webinaret vil vi se på mulighetene i Pocket og hvordan man bruker Appen. I SuperOffice Online er Pocket inkludert i løsningen til alle, for installert versjon på gammel kjøpsprisliste er det en tilleggslisens som

    28 september: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice Prosjekt

    Vi vil i dette webinaret vise hvordan du benytter SuperOffice til prosjektstyring! Hvordan opprette et prosjekt Hvordan legge til prosjektdeltakere Hvordan legge opp en prosjektguide Hvordan ha kontroll på alle dokumenter og aktiviteter tilknyttet et prosjekt?   PÅMELDING

    5 oktober: 09:00 - 09:30 at Web
  • eMarketeer

    Med eMarketeer kan du kombinere e-post, skjemaer og SMS med Web-sider for å nå dine markedsføringsmål. Vi demonstrerer hvordan eMarketeer fungerer, samt viser mange eksempler på hva løsningen kan brukes til! PÅMELDING

    12 oktober: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice Kalendersynk og Dagbok

    Vi ønsker at våre kunder benytter sine SuperOffice løsninger best og mest mulig. Vi vil i dette webinaret vise hvordan du aktivt kan jobbe i dagboken/kalenderen i SuperOffice.  PÅMELDING

    19 oktober: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice og GDPR

    GDPR står for General Data Protection Regulations som er en ny EU forordning for å styrke personvern. Dette betyr at alle selskaper som behandler og lagrer personopplysninger må sikre og være transparente med personopplysningene. I dette webinaret vil vi fortelle hva dette betyr for deg, din bedrift og din CRM løsning. PÅMELDING

    26 oktober: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice Introduksjon

    Dette webinaret er ment for deg som ikke har SuperOffice i dag, men som ønsker å vite litt mer om dette! Vi vil overordnet fortelle hva SuperOffice kan gjøre, samt vise smakebiter med en live demonstrasjon av mulighetene! PÅMELDING

    2 november: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice Chat

    I juni ble SuperOffice Chat sluppet for SuperOffice Online kunder, og i løpet av høsten vil den også bli tilgjengelig for de med installerte løsninger. I dette webinaret vil vi se på hvilke muligheter SuperOffice Chat kan gjøre for dere. PÅMELDING

    16 november: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice Utvalg

    Vi ønsker at våre kunder benytter sin SuperOffice løsning best og mest mulig. Vi vil i dette webinaret vise hvordan du lager utvalg i SuperOffice. PÅMELDING

    23 november: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice Quote og InOrder

    I dette webinaret vil vi se på de 2 ulike tilbudsmodulene som finnes i SuperOffice; SuperOffice Quote og InOrder. I abegge løsninger plukker du varelinjer fra din Visma ERP løsning direkte inn i SuperOffice Quote eller InOrder og sender tilbudet ut av løsningen. I begge løsninger, når kunden aksepterer tilbudet, klikker man en knapp for

    30 november: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice Dashboards

    Det nye, integrerte dashbordet i SuperOffice 8 gir deg et raskt overblikk over din egen, teamets eller hele selskapets status av salg og aktiviteter. Dashbordet gir deg den informasjonen du behøver for å ta gode beslutninger i det daglige arbeidet. Vi viser hvordan SuperOffice Dashboards ser ut og fungerer ved å se på noen forskjellige

    7 desember: 09:00 - 09:30 at Web
  • SuperOffice Service

    I dette webinaret ser vi på forskjellige muligheteri SuperOffice Service, sakssystem kan brukes til. Vi ser på hvordan e-poster automatisk blir til en unik sak, og hvordan all kommunikasjon knyttet til denne saken legger seg som historikk på stedet. Løsningen kan også benyttes til forskjellige kategorier som reklamasjon, support, ettermarked, sjekklister, oppdrag mm. PÅMELDING

    14 desember: 09:00 - 09:30 at Web