
Er du nysgjerrig på hvordan du får mer tid til dine ansatte?
Webinar tirsdag 16. november kl. 10.00 - 10.30
(Vi svarer på spørsmål fra 10.30 - 10.45)
4Human HRM er et komplett HRM system som støtter deg i alle prosesser fra ansettelse, via onboarding av nyansatte, medarbeidersamtaler og kompetanseheving til oppfølging av sykefravær. Med 4Human HRM kan du automatisere mange av prosessene, slik at du bruker tiden din på de prosessene og oppgavene det er viktig å legge tid på.
Med 4Human HRM løsningen får du:
- Støtte til å følge opp syke ansatte og få sykemeldinger automatisk inn fra Altinn.
- Strukturert medarbeidersamtalene med maler og systemstøtte
- Oversikt over kompetansen, kurs og sertifikater til de ansatte satt i system.
- Kontroll på dine sikkerhetsrutiner, avvik, sjekklister, dokumenthåndtering og kvalitetssikring.
- Registrering av arbeidstid, overtid og fleksitid som gir bedre kontroll på lønnsgrunnlag og utfakturering.
- Satt opp turnuser og skiftordninger, arbeidsplaner, døgnplaner og ukeplaner på en enkel måte.
Vi forteller deg mulighetene med løsningen og hvilke fordeler du får med med 4Human HRM.
Webinaret er gratis

Pål Kristian Eggen, Partneransvarlig i 4Human og Cecilia Diaz Hauge, Rådgiver HRM i Vitari
Nysgjerrig på...? - en webinarserie for å inspirere og informere!
Hver uke presenteres en ny prosess eller produkt som vil effektivisere dine arbeidsoppgaver slik at du minimerer tiden på manuelle prosesser.
Holdes hver tirsdag kl.10.00.
Oversikt over kommende webinar