CRM dagen - Fokus på kundeopplevelsen!

CRM-system      SuperOffice CRM      eMarketeer      CRM Teamet      CRM webinar opptak      CRM Rådgivning      

Vi gjentar suksessen med CRM dagen!

Onsdag 16. september kl. 09.00 - 15.30.
Sted: Digitalt via webplattformen GoToWebinar.
Dagen er delt opp i 6 websesjoner. Du melder deg på de sesjonene du finner interessante.

Bli med på en inspirerende, faglig og innholdsrik dag hvor vi gir deg innblikk i hva en CRM løsning er og kan benyttes til.
Tema for dagen vil være kundene deres! Hvordan skal dine kunder få en god kundeopplevelse hos dere?
God kundeservice er et konkurransefortrinn og det å ha kunden i fokus fra første stund til evig tid er gjennomgående for dagen. Vi har fokus på at deres kunder skal få en best mulig opplevelse av å være kunde av dere. 

Vi viser live demo av mange funksjoner og muligheter som finnes i og rundt SuperOffice CRM.
Passer ikke tidspunktet så meld deg på likevel, så sender vi deg opptaket i etterkant.
Utfyllende innhold om de forskjellige sesjonene finner du lenger ned på siden.

Vitari CRM dagens program:

Kl. 09.00 – 09.45 - Kunden i fokus fra første kontaktpunkt til et evig kundeforhold! 
                                    Gode kundeopplevelser og god kundeservice er et konkurransefortrinn! 
                                    I denne sesjonen gir vi deg mange tips og råd til hva du må tenke på for å sikre din posisjon.
                                    i markedet. Vi vil starte med første kontaktpunkt som er å finne nye kunder og hvilke virkemidler 
                                    du har for å nå ut til dem. Når du har funnet en potensiell ny kunde så gjelder det å vinne den
                                    og vi ser på hvordan du smart og effektivt jobber med denne prosessen. Når kunden er vunnet 
                                    gjelder det å beholde den i lang tid med å yte god kundeservice så kundene får gode opplevelser.
                                    Vi går igjennom hva det er lurt å ha på plass for å gi gode kundeopplevelser.
                                    CRM er en strategi, ikke et produkt.

Kl. 10.00 - 11.00  - Hva er CRM og hvordan kan dette hjelpe deg og din bedrift i arbeidshverdagen?  
                                    Vi gir deg en innføring i kunde- og salgsstøtteløsningen SuperOffice CRM,
                                    med live demonstrasjon av arbeidsprosesser og muligheter i løsningen.
                                    Denne sesjonen gir deg et overordnet innblikk i hvilke muligheter som finnes.                              

Kl. 12.00 – 12.45  - Hvordan håndtere innkommende henvendelser på en effektiv og oversiktlig måte?
                                    Vi ser på hvordan service- og supporthenvendelser håndteres i kundeservicemodulen.
                                    Alle e-post som i dag går til fellespostkasser som post@, reklamasjon@ osv kommer direkte inn
                                    i SuperOffice Service og blir knyttet til rett kunde og får et unikt nummer.
                                    Du sikrer dermed at ingen saker blir glemt og all historikk ligger i samme sak.
                                    Dette gjør det enkelt for andre medarbeidere å ta over saken.
                                    Vi ser også på Kundeportalen (Min side løsning) med FAQ (ofte stilte spørsmål og svar) mm.
                                    Du kan også chatte direkte med dine kunder via din hjemmeside og få loggen i SuperOffice CRM.

Kl. 13.00 – 13.45 - Hvordan jobbe med markedsføring i SuperOffice og eMarketeer
                                    Med marketingmodulen i SuperOffice eller eMarketeer støtter du også markedsføringsprosessene.
                                    Vi ser på hvordan du kan gjøre utsendelser via marketingmodulen til SuperOffice.
                                    Har du et arrangement, kurs eller lignende kan du lage og sende invitasjon, håndtere påmeldinger
                                    og lage oppfølginger og automatisk registrere deltaker ett sted.
                                    Trenger du i tillegg mulighet for å lage egne landingssider, Apper eller å ha lange markedsføringsløp
                                    så løses dette med eMarketeer som er integrert med SuperOffice CRM.

Kl. 14.00 – 14.45 - Har du kontroll på Personvernforordningen (GDPR) i din bedrift?
                                    Vår egen GDPR general vil ta dere igjennom de viktigste paragrafer og retningslinjer i den nye
                                    Personvernforordningen. Han vil fortelle deg hva du må ha kontroll på og hvordan
                                    SuperOffice CRM løsningen kan bidra med å innfri lovverket.

Kl. 15.00 – 15.30  - Oppsummering av dagen 
                                    Helt til slutt vil vi oppsummere dagen og se på veien videre for å kunne implementere
                                    SuperOffice CRM i din bedrift.
                                    Hva må du tenke på, hva gjør du videre og hvem er teamet som hjelper deg med CRM.