CRM dagen Online - Fokus på kundeopplevelsen!

CRM-system      SuperOffice CRM      eMarketeer      CRM Teamet      CRM webinar opptak      CRM Rådgivning      

Ønsker du informasjon fra CRM Dagen? Eller har du noen spørsmål rundt kundedialog, kundereise og kundeopplevelse? Send en mail til elin.risberg@vitari.no, så hjelper hun deg gledelig! Under ser du temaene som ble gjennomgått.

 

I utfordrende tider er det ekstra viktig å ha god kontroll på kundene sine, kundedialogen og kundereisen!

Dato: 16. september kl. 09.00 - 15.30

Vi gjentar suksessen med Vitari CRM dagen Online!
Dagen er delt opp i 6 websesjoner.
Du melder deg på den eller de sesjonene du finner interessante.

Hvordan skal dine kunder få en god kundeopplevelse hos dere?
God kundeopplevelse er et konkurransefortrinn og det å ha kunden i fokus er et gjennomgående tema for dagen.
Vi har fokus på at deres kunder skal få en best mulig opplevelse av å være kunde av dere. 
Vi gir deg tips og idéer på hva du bør tenke på fra første kontaktpunkt til evig kundeforhold, i tillegg vil vi vise mange funksjoner og muligheter som finnes i og rundt SuperOffice CRM som støtter oppunder prosessene.

Velkommen til en inspirerende, faglig og innholdsrik dag!

Huk av for den eller de sesjonene du ønsker å delta på og fyll ut din kontaktinfo i skjema under og meld deg på. 
Utfyllende innhold om de forskjellige sesjonene finner du lenger ned på siden.

Vitari CRM dagens program:

Kl. 09.00 – 09.45 - Kunden i fokus fra første kontaktpunkt til et evig kundeforhold! 
                                    Gode kundeopplevelser og god kundeservice er et konkurransefortrinn! 
                                    I denne sesjonen gir vi deg mange tips og råd til hva du må tenke på for å sikre din
                                    posisjon i markedet. Vi vil starte med første kontaktpunkt som er å finne nye kunder
                                    og hvilke virkemidler du har for å nå ut til dem. Når du har funnet en potensiell ny
                                    kunde så gjelder det å vinne den og vi ser på hvordan du smart og effektivt jobber
                                    med denne prosessen. Når kunden er vunnet gjelder det å beholde den i lang tid med
                                    å yte god kundeservice så kundene får gode opplevelser.
                                    Vi går igjennom hva det er lurt å ha på plass for å gi gode kundeopplevelser.
                                    CRM er en strategi, ikke et produkt.

Kl. 10.00 - 11.00  - Hva er CRM og hvordan kan dette hjelpe deg og din bedrift i arbeidshverdagen?  
                                    Vi gir deg en innføring i kunde- og salgsstøtteløsningen SuperOffice CRM,
                                    med live demonstrasjon av arbeidsprosesser og muligheter i løsningen.
                                    Denne sesjonen gir deg et overordnet innblikk i hvilke muligheter som finnes.                              

Kl. 12.00 – 12.45  - Hvordan håndtere innkommende henvendelser på en effektiv og oversiktlig måte?
                                    Vi ser på hvordan kunde-/supporthenvendelser håndteres i kundeservicemodulen.
                                    Alle e-post som i dag går til fellespostkasser som post@, reklamasjon@ osv kommer
                                    direkte inn i SuperOffice Service og blir knyttet til rett kunde og får et unikt saksnummer.
                                    Du sikrer dermed at ingen saker blir glemt og all historikk ligger i samme sak.
                                    Dette gjør det enkelt for andre medarbeidere å ta over saken.
                                    Vi ser også på Kundeportalen (Min side løsning) med FAQ (ofte stilte spørsmål og svar) mm.
                                    Du kan også chatte direkte med dine kunder via din hjemmeside og få loggen i
                                   SuperOffice CRM.

Kl. 13.00 – 13.45 - Hvordan jobbe med markedsføring i SuperOffice og eMarketeer
                                    Med marketingmodulen i SuperOffice eller eMarketeer støtter du også
                                    markedsføringsprosessene. Vi ser på hvordan du kan gjøre utsendelser
                                    via marketingmodulen til SuperOffice.
                                    Har du et arrangement, kurs eller lignende kan du lage og sende invitasjon,
                                    håndtere påmeldinger og lage oppfølginger og automatisk registrere deltaker ett sted.
                                    Trenger du i tillegg mulighet for å lage egne landingssider, Apper eller å ha lange og
                                    automatiserte markedsføringsløp så løses dette med eMarketeer som er integrert
                                    med SuperOffice CRM.

Kl. 14.00 – 14.45 - Har du kontroll på Personvernforordningen (GDPR) i din bedrift?
                                    Vår egen GDPR general vil ta dere igjennom de viktigste paragrafer og retningslinjer i den nye
                                    Personvernforordningen. Han vil fortelle deg hva du må ha kontroll på og hvordan
                                    SuperOffice CRM løsningen kan bidra med å innfri lovverket.

Kl. 15.00 – 15.30  - Oppsummering av dagen 
                                    Helt til slutt vil vi oppsummere dagen og se på veien videre for å kunne implementere
                                    SuperOffice CRM i din bedrift.
                                    Hva må du tenke på, hva gjør du videre og hvem er teamet som hjelper deg med CRM.