Få kontroll og effektiviser sakshåndteringen

Torsdag 4. februar kl. 09.00

Kundeservice er viktig, men kundeopplevelsen er enda viktigere!
I dette webinaret kikker vi grundig på hvordan SuperOffice Service fungerer som et saksbehandlingssystem.

Får din bedrift mange e-post til fellespostkasser? Og kanskje chat og telefoner? Dette blir fort kaotisk og uoversiktlig, noe som resulterer i at saker glipper, kunder ikke får svar eller at to kolleger gir (ulike) svar til samme kunde. Med SuperOffice Service, sakshåndteringssystemet, får du alle henvendelser automatisk inn i et system. Da får du kontroll, sikrer at ingen saker glipper og at kundene får en god opplevelse.

Bli med og se om dette er noe din bedrift kan benytte for en mer effektiv arbeidshverdag!

SuperOffice Service kan blant annet brukes til:

  • Alle henvendelser samles på et sted.
  • Alle saker får et unikt saknummer.
  • Sakene kategoriseres og legges i rett kø. 
  • Full historikk på saken.
  • Effektiviser svarprosessen med svarmaler
  • Tilgang til FAQ, eksternt og internt

 

  • Reklamasjonshåndtering
  • Supportsaker
  • Oppdragshåndtering
  • Salgshenvendelser
  • Fakturahenvendelser
  • Chat samtaler
  • Kundesenter "Min Side"

Webinaret holdes av Elin Risberg

Webinaret varer i 30 minutter, fra kl. 09:00-09:30.
Webinaret er gratis.

Meld meg på webinar

Ta en liten kikk i videoen under hvis du ikke klarer vente :)