ITX Kontaktsenterløsning integrert med Visma Business og SuperOffice

Torsdag 18. februar kl. 09.00

Sosiale medier, e-post, sms, chat og telefon. Nåtidens forbruker forventer lynraske svar i alle kanaler.
Kundene henvender seg ofte i flere kanaler vedrørende samme sak, noe som stiller høye krav til systemstøtte for en sømløs opplevelse.
Med ITX Kontaktsenter lagres all kundekontakt på kunden, slik at det er enkelt for kundebehandler å forflytte kundeservicen mellom f.eks chat, telefon og e-post i samme sak.

I det kunden henvender seg vises nøkkelinformasjon fra Visma Business og/eller SuperOffice, uavhengig av hvilken kommunikasjonskanal kunden foretrekker å bruke.
Dette innebærer ikke bare god kundeservice i forbrukerperspektiv, men også effektivisering og en tidsreduksjon i hver kundehenvendelse.

Eksempler på informasjon som kan vises fra Visma Business i ITX:

  • Siste kjøp 
  • Åpne faktura 
  • Åpne saker på kunden
  • Siste ordre
  • Se hvem som snakket med kunden sist
  • Måling av kundetilfredshet i all kontakt
  • Ett klikk for å se fakturakopi
  • Ett klikk for å se returlapp
  • Ett klikk for å spore pakke


Webinaret holdes av Anna Fekjær Kristensen fra ITX Norge
og Elin Risberg i Vitari

Webinaret varer i 30 minutter, fra kl. 09:00-09:30.
Webinaret er gratis.

Meld meg på webinar

Les mer om ITX UC her