SuperOffice Service, kundesenter, FAQ, chat og spesialer

Torsdag 11. februar kl. 09.00

Kundeservice er viktig, men kundeopplevelsen er enda viktigere!

Vi går grundig gjennom hvordan SuperOffice Service sin Kundesenterløsning fungerer.
I kundesenteret kan du bygge opp med FAQ (oftestilte spørsmål og svar) slik at kunden kan hjelpe seg selv.
Kundesenteret designes etter eget ønske, både med tanke på utseende/layout og hvilken informasjon du ønsker å dele.
I tillegg ser vi på chat løsningen i SuperOffice.

SuperOffice Service kan tilpasses deres prosesser og krav langt utover standardfunksjonaliteten. Vi forteller og viser eksempler på løsninger som er spesialdesignet i SuperOffice Service.

Dette webinaret holdes av Ummair Tahir og Elin Risberg
Ummair er CRM Rådgiver og har tilpasset mange kundesenteret med spesialer.
Han vil dele av sin kompetanse i dette webinaret.

Webinaret varer i 30 minutter, fra kl. 09:00-09:30.
Webinaret er gratis.

Meld meg på webinar