Webinar: Få kontroll i en krevende tid med SuperOffice CRM

Dette webinaret går live torsdag 19. november kl. 09.00-09.30

I krevende tider er det viktigere enn noen gang å ha god kontroll på prosessene og kundene sine.
Det er viktig å:

  • ha tilgang til informasjon,
  • være tett på i kundedialogen,
  • følge gode og definerte prosesser 
  • få kontroll på prosessene
  • ha oversikt over kommende aktiviteter
  • besvare kundehenvendelser kjapt og godt 

Dette, og mye mer, er viktig både mot eksisterende kunder og ikke minst i prosessen med å finne nye.
Vi forteller overordnet hva SuperOffice CRM er og viser noen av mulighetene som finnes. 

Dette webinaret er primært for deg som ikke har SuperOffice i dag, men er litt nysgjerrig på hva CRM er og få noen tips og idéer til hva det kan benyttes til hos dere.

Webinaret varer i 30 minutter, fra kl. 09:00-09:30.
Webinaret er gratis.

Meld meg på webinar

Les mer om fordelene med CRM system på her.