Dette webinaret går live torsdag 19. november kl. 09.00-09.30
I krevende tider er det viktigere enn noen gang å ha god kontroll på prosessene og kundene sine.
Det er viktig å:
- ha tilgang til informasjon,
- være tett på i kundedialogen,
- følge gode og definerte prosesser
- få kontroll på prosessene
- ha oversikt over kommende aktiviteter
- besvare kundehenvendelser kjapt og godt
Dette, og mye mer, er viktig både mot eksisterende kunder og ikke minst i prosessen med å finne nye.
Vi forteller overordnet hva SuperOffice CRM er og viser noen av mulighetene som finnes.

Dette webinaret er primært for deg som ikke har SuperOffice i dag, men er litt nysgjerrig på hva CRM er og få noen tips og idéer til hva det kan benyttes til hos dere.
Webinaret varer i 30 minutter, fra kl. 09:00-09:30.
Webinaret er gratis.
Les mer om fordelene med CRM system på her.