Webinar: SuperOffice Service, del 1

Torsdag 4. februar kl. 09.00

Kundeservice er viktig, men kundeopplevelsen er enda viktigere!
I dette webinaret kikker vi grundig på hvordan SuperOffice Service fungerer som et saksbehandlingssystem.

Har dere felles e-postkasser som firma@ og post@, og ønsker full kontroll over henvendelser som kommer via disse? 
Alle henvendelser kommer direkte inn i SuperOffice Service, blir knyttet til rett kunde og får et unikt nummer.
Du sikrer at ingen saker blir glemt og all historikk ligger i samme sak. Dette gjør det enkelt for andre medarbeidere å ta over saken.
Bli med på webinaret og se om dette er noe din bedrift kan benytte for en mer effektiv arbeidshverdag!

SuperOffice Service kan blant annet brukes til:
- Reklamasjonshåndtering
- Supportsaker
- Oppdragshåndtering
- Salgshenvendelser
- Fakturahenvendelser

Webinaret varer i 30 minutter, fra kl. 09:00-09:30.
Webinaret er gratis.

Meld meg på webinar