Den beste kundeservicen for Visma.net ERP - 24/7

Den beste kundeservicen for Visma.net ERP - 24/7

Visma lanserer i disse dager deres inapp kundeveieledning for Visma.net, WalkMe. Veiledingene tar for seg basisferdigheter, og viser brukeren trinnvis hvordan de gjør ulike prosesser i Visma.net ERP. Dette komplementerer vår eksisterende digitale kundeserviceplattformen, Vitari Knappen. Løsningene gir deg bedre og mer tilgjengelig læring, alt inApp og kunnskap når DU trenger det.

Supplerende tjeneste for kundesupport på Visma.net ERP

Vi så et behov for inapp digital læringsopplevelse allerede for flere år siden. På det tidspunktet fantes det ikke noe digital support. Vi utviklet derfor Vitari-knappen- vår digitale kundeservicetjeneste for Visma.net ERP.

Når Visma nå lanserer WalkMe, hvor fokus er guider for å hjelpe de der de er inApp, kan vi fokusere enda mer på onboarding og kundespesifikke tilpasninger. Vi skal via vår egen løsning tilby deg som kunde merverdi i form av kundespesifikke, tilpassede maler, veiledninger og rutinebeskrivelser.

Slik virker Vitari sin kundeserviceplattform for Visma.net

De fleste løsningene vi setter opp for kunder er tilpasset deres behov, og består ofte av integrasjoner med andre fagsystemer. Vi har derfor delt vår kundeserviceplattform ( portal) i 2 deler:

  1. En standard generisk del som inneholder brukerdokumentasjon, videoer, onboarding, chat 
  2. En del som er kundespesifikk.

Vi sikrer deg alt i en og samme løsning. Du har full dokumentasjon, tilgang til veiledninger og kontaktpunkt rett til våre dedikerte Visma.net konsulenter. Dette er en stor fordel; alt av dokumentasjon, og de som betjener chatten er Visma.net konsulenter, som både kjenner ERP systemet ditt og utfordringene dine godt.

Portalen gjør det lettere for nyansatte eller vikarer å sette seg inn i løsningen- uten at du behøver å bruke mye tid på det. Tanken er at du skal være mindre sårbar ved frafall av enkeltpersoner som har for mye «know-how», og at du når som helst kan sette inn noen som kan ta over andre sine oppgaver.

Slik får du tilgang til kundeservicetjenestene på Visma.net ERP

Straks du har tegnet en Brukerstøtteavtale med oss, får du umiddelbar tilgang til kundeserviceplattformen vår, Vitari knappen. Og WalkMe følger med Visma.net ERP. Kombinert får du den beste kundeservicetjenesten for Visma.net ERP. Og dermed en trygg reise inn i skyen med Visma.net ERP. Kontakt oss for mer informasjon om Visma.net og kundeservicetjenester, på marked@vitari.no.