Kundeservice i skyen - 24/7

Kundeservice i skyen - 24/7

Hvis du jobber i et skybasert økonomisystem, stilles det automatisk en del forventninger og krav til løsningen. Spesielt til faktorene tilgjengelighet, effektivisering, support og oppfølging. Det er fort gjort å ende opp frustrert hvis du søker svar på en utfordring du har, og verken finner brukerdokumentasjon til systemet du jobber i, pålogging-informasjon til brukerstøtten eller kontaktpunkt til din samarbeidspartner. Det gjelder å ha riktig informasjon lett tilgjengelig, når du trenger det. Derfor har utviklet Vitari en egen brukerstøtte for økonomisystem i sky.

Slik fungerer Vitari Brukerstøtte

Vitari Brukerstøtte er din kundeservicetjeneste for forretningsløsningen Visma.net ERP.  Vi har samlet alt i en og samme løsning, slik at du har full tilgang til dokumentasjon 24/7, rundt når du jobber i Visma.net som vår kunde. Du får tilgang til løsningen ved å tegne en Brukerstøtteavtale med oss.

Progressivt opplæringsprogram

For å gi deg en optimal start med Visma.net ERP, og raskt tilegne deg forståelse for systemet, har vi laget et eget opplæringsprogram. Programmet er lagt opp med økende vanskelighetsgrad, slik at du først går igjennom grunnleggende funskjonalitet, for deretter å avansere til økende kompleks funksjonalitet. På denne måten kan du vokse i systemet i ditt tempo og stadig jobbe mer effektivt. 

Hvis dette er din første erfaring med et skybasert økonomisystem med mulighet for høy grad av effektivisering, vil opplæringsprogrammet hjelpe deg med automatisering av prosesser og fokusering på avvik, kvalitet og kontroll.

Aktuelt dokumentasjons-bibliotek

Du får også tilgang til et komplett og aktuelt dokumentasjons-bibliotek - med en solid søkefunksjonalitet bak seg! Alt utarbeidet og kvalitetsikret av våre dedikerte rådgivere. Så her er det en optimal mulighet for selvbetjening 24/7, hvis du ønsker det!

Dokumentasjons-biblioteket er bygget opp med samme struktur som økonomisystemet du jobber i (Visma.net ERP), slik at du raskt kan navigere deg frem til det du leter etter på en intuitiv måte.

Direkte kontaktpunkt til våre rådgivere - Chat

Finner du ikke det du leter etter, eller ønsker du rett og slett direkte hjelp, så kan du selvfølgelig chatte med en av våre konsulenter- rett fra løsningen. Chatten betjenes hver arbeidsdag fra kl. 08.00-16.00. 

Fordeler med å ha Vitari Brukerstøtte- avtale for Visma.net ERP

Med Vitari sin digitale brukerstøtte for Visma.net ERP får du:

  • Rask respons - enten gjennom chat eller epost
  • Enkel tilgang til aktuell dokumentasjon - utarbeidet og kvalitetssikret av våre dedikerte rådgivere
  • Hjelpen du trenger når du trenger det - muligheten til selvhjelpsbetjening 24/7 
  • Effektiv bruk av systemet og økt læringsutbytte med et eget opplæringsprogram

Digitalisering og skyløsninger er mer enn selve teknologien i seg selv. Det handler om hvordan teknologien kan påvirke prosesser, atferd, brukermønstre og relasjonen mellom mennesker og teknologiske verktøy. Så med Vitari Brukerstøtte er du sikret en trygg støtte gjennom din skybaserte endringsreise.

Lurer du på noe i forhold til skybasert ERP, skytjenester, Visma.net eller Vitari Brukerstøtte? Da ta vi gjerne en uforpliktende prat om dette. Du kan avtale tid hos en av våre konsulenter her ( marked@vitari.no), så går vi i gjennom din situasjon og utformer en fornuftig strategi og prosess videre, helt kostnadsfritt.