Vitari lanserer nå brukerstøtteavtale på Visma.net ERP

Vitari lanserer nå brukerstøtteavtale på Visma.net ERP

Vi har en nyhet til deg som benytter Visma.net som ERP-system. Vi har nå laget vår egen Visma.net brukerstøtteavtale. Vi ønsker nemlig at du som kunde skal få:

  • Rask respons
  • Tilgjengelighet 24/7
  • Ett kontaktpunkt- unngå ekstra pålogginger, og få support direkte i løsningen du allerede jobber i

Ved å tegne en brukerstøtteavtale vil du som kunde få tilgang til et bibliotek med oppskrifter og videoer direkte i din Visma.net-løsning. En egen fane som heter «Vitari» vil bli tilgjengeliggjort øverst i oversikten over moduler. Dermed kan du enkelt navigere deg dit dersom du trenger bistand.

Organisering av brukerstøtten


Oppskrifter og videoer er organisert på tre måter:

  1. Søk; alt innhold er indeksert så du kan søke med fritekst og få opp alle relevante treff
  2. Meny; dokumentasjon er kategorisert i en menystruktur som er lik strukturen i Visma.net. Du kan derfor åpne ønsket delmodul og finne oppskrifter knyttet til denne
  3. Kom-i-gang; dersom du ønsker en oppdatering på den viktigste funksjonaliteten i Visma.net eller har nye ansatte som skal lære seg systemet, kan du gå gjennom en stegvis prosess som gradvis tar deg gjennom grunnleggende funksjonalitet, fra enkle til mer komplekse prosesser.

Dokumentasjonen blir oppdatert og vedlikeholdt av Vitaris Visma.net-konsulenter.

Dersom dokumentasjonen ikke hjelper deg med å løse problemet, kan du chatte med oss. Chatten er tilgjengelig i samme skjermbilde som dokumentasjonen.

For mer informasjon, ta kontakt med Eric Scott Pascual på 924 45 453.