Brukerforum Byrå 2020

Vitari Brukerforum Byrå blir i år online. Vi må tenke nytt når vi ikke får samlet våre kunder fysisk. Vi setter opp nettkurs og webinarer rundt de temaene vi hadde planlagt og over tre dager. Vi vet det er krevende å følge med over nettet og håper med muligheter for å velge aktuelle sesjoner at du finner et eller flere temaer du ønsker å få med deg.

Webinarene er gratis og nettkursene koster kr 200 per deltager.
Alle sesjonene blir tatt opp og sendt deltakere i etterkant.
Om tidspunktet ikke passer for deg, så meld deg på likevel så sender vi deg opptaket :)

MANDAG 20. APRIL

Kl. 09.00 - 09.30 - Muligheter med kundeløsninger v/ Marianne Thielemann og Per Flekstad -> Meld deg på
Per og Marianne starter Brukerforum versjon online med en presentasjon av de ulike kundeløsningene du kan integrere med Visma Business og Visma Global. Målet er å gi deg oversikt over mulighetene.
Webinaret er gratis.

Kl. 10.00 - 10.30 - Visma.net Webfaktura for byråer som ikke kjenner Webfaktura v/Svein Holanger og Ramon Iversen -> Meld deg på
Visma.net Webfaktura er enkel fakturering integrert med Visma Business og Visma Global. Kunden og byrået sparer mye tid ved å jobbe i samme plattform. Bli med på dette webinaret for å bli kjent med mulighetene.
Webinaret er gratis.

Kl. 11.00 - 11.45 - Visma.net Webfaktura - tips & triks og nyheter v/ Svein Holanger og Ramon Iversen -> Meld deg på
Det har skjedd og skjer mye med Visma.net Webfaktura. Kjenner du til alle mulighetene slik at kunden din utnytter potensialet? Nettkurset gir deg gode tips & triks på veien. I tillegg forteller vi om ny funksjonalitet som er planlagt.
Nettkurset koster kr 200 per deltager.

Kl. 12.15 - 12.45 - Visma.net Autopay tips & triks v/ Amra Dizdarevic -> Meld deg på
Denne sesjonen passer for byråer som er i gang med Visma.net Autopay. Hva må du passe på ved nye avtaler og hva er status rundt ettergodkjenning i nettbanken?
Nettkurset koster kr 200 per deltaker. 

Kl. 13.30 - 14.00 - Bli kjent med Visma sine autotjenester v/Marianne Thielemann og Per Flekstad -> Meld deg på
Med Visma sine autotjenester kan du spare mye tid ved å la tjenestene jobbe for deg :) Vi har AutoInvoice, Autopay, AutoCollect og AutoReport. For byråer som ikke kjenner til alle tjenestene eller hva de gjør så gir Per & Marianne en gjennomgang. Målet er at du ser fordelene og ønsker å komme i gang med en eller flere av auto-tjenestene.
Webinaret er gratis.

Kl. 15.00 - 15.45 - Visma AutoCollect v/Mia Legner -> Meld deg på
Visma AutoCollect er en innebygd løsning for purring og inkasso som er klar til bruk i Visma Business og Visma Global. Vi forteller om mulighetene rundt automatisering og hvordan raskt endrede rammevilkår i bransjen vil kunne påvirke deg og dine klienter. 
Webinaret er gratis.

TIRSDAG 21. APRIL

Kl. 09.00 - 09.45 - Visma Dokumentsenter tips & triks + nyheter v/ Svein Holanger -> Meld deg på
Visma Dokumentsenter er for mange byråer hjertet i produksjonen av regnskap. Svein Holanger fra Visma gir gode tips & triks i utnyttelsen av Visma Dokumentsenter i ditt regnskapsarbeid. Han forteller også hva Visma planlegger av ny funksjonalitet.
Nettkurset koster kr 200 per deltaker.

Kl. 10.30 - 11.15 - Visma.net roller og rutiner ved flytting av Visma.net brukere v/Karianne Sjørbotten -> Meld deg på
Mange byråer har kunder med brukere i Visma.net og det er etterhvert mange ulike roller - hva betyr de enkelte rollene? Hvilke roller koster lisens? Når en Visma.net bruker flytter til eller fra dere er det også en del ting å passe på. Vi gir deg tipsene og rådene.
Nettkurset koster kr 200 per deltaker.

Kl. 12.00 - 13.00 - Visma Business og automatisering - hør om Automasjonsprosjektet v/ Einar Fjørtoft -> Meld deg på
Fra versjon 13.10 har Visma fokusert på hvordan bruke minst mulig tid per bilag i utviklingen av Visma Business. Dette prosjektet er ledet av Einar Fjørtoft og fått navnet Automasjonsprosjektet. Vi ønsker at våre byråkunder med Visma Business blir kjent med mulighetene som ligger i automatiseringen og gir deg en innføring i mulighetene og bakgrunnen.
Webinaret er gratis.

Kl. 13.15 - 14.00 -  Visma Business og integrert bankavstemming v/Einar Fjørtoft -> Meld deg på
Fra versjon 14.10 av Visma Business er det integrert bankavstemming ved bruk av Visma.net Autopay.
Einar Fjørtoft presenterer den nye funksjonaliteten.
Webinaret er gratis.

Kl. 15.00 - 15.45 - OneStop Reporting - tips & triks v/Håkon Haslestad -> Meld deg på
OneStop Reporting er et fleksibelt rapporteringsverktøy, om kunden ønsker enkle rapporter eller detaljerte og avanserte rapporter - kanskje til og med en likviditetsrapport? OneStop har integrasjon med de fleste økonomisystemer som leveres i det norske markedet og mange byråer bruker derfor OneStop Reporting.
Håkon Haslestad fra OneStop Reporting, nå en del av Visma, gir byråer som kjenner OneStop Reporting nyttige tips og triks.
Nettkurset koster kr 200 per deltaker.

ONSDAG 22. APRIL

Kl. 09.00 - 10.00 - Visma AutoInvoice tips & triks til inngående og utgående elektroniske fakturaer v/ Berit Bekken -> Meld deg på
Mange byråer har sett fordelene med elektronisk håndtering av inngående og utgående bilag ved bruk av Visma sitt elektroniske postkontor, Visma AutoInvoice. Vi erfarer likevel at flere byråer ikke kjenner til alle mulighetene, og vi gir deg gode tips og råd på veien. 
Nettkurset koster kr 200 per deltaker.

Kl. 10.45 - 11.15 - Visma.net Autoreport v/ Berit Bekken -> Meld deg på
Visma.net Autoreport er en av autotjenestene som bidrar til enklere levering av mva oppgaven direkte fra økonomisystemet ditt. Kom i gang med denne tjenesten - vi viser deg hvordan!
Nettkurset koster kr 200 per deltaker.

Kl. 12.00 - 12.45 - Visma Lønn og Covid19 v/Karianne Sjørbotten -> Meld deg på
Det er kommet en del endringer med Covid19 som påvirker lønnsarbeidet. Vi gir deg en gjennomgang av hvordan dette løses i Visma Lønn.
Nettkurset koster kr 200 per deltaker.

Kl. 13.15 - 14.00 - Vitari-produkter - uante muligheter v/Per Flekstad -> Meld deg på
Vitari har en egen utviklingsavdeling. Mye av utviklingen er kunde- og prosjektbasert, men aller mest utvikler vi egne produkter som kompletterer Visma sine. Det handler mye om integrasjoner og enklere vedlikehold av grunndata slik at du sparer tid ved å registrere data en gang istedenfor flere. Per Flekstad gir en presentasjon av de produktene Vitari har utviklet som er rettet mot regnskapsbyråer, verktøy som støtter vår visjon: Systemene skal ikke ta tid, de skal gi tid.
Webinaret er gratis.

Kl. 14.30 - 15.00 - Vitari + Visma v/Per Flekstad og Kristian Lien  -> Meld deg på
Vitari og Visma jobber tett sammen for å gi kundene våre gode råd og topp kvalitet. Vi får siste nytt fra Visma og hvordan det gir nye muligheter for våre byråkunder.
Kristian Lien som leder byråsatsningen fra Visma Software i samtale med vår egen Per Flekstad.
Webinaret er gratis.