Valvoline Oil AS- Går som smurt med SuperOffice

Valvoline Oil AS- Går som smurt med SuperOffice

Prosjektbeskrivelse

  • KundeValvoline Oil AS
  • TeknologiSuperOffice
  • StedSkedsmo

Vitari Kontakt

Valvoline Oil AS har smurt sitt salgsapparat med en smidig CRM-løsning levert fra Vitari. Effektene er i ferd med å bli synlig i form av oversikt og effektivitet.

Valvoline Oil AS har sitt viktigste forretningsområde innen automotiv sektor hvor de er leverandør av smøremidler, bilkjemi, rengjørings- og avfettingsprodukter, kjølevæske, spylevæske samt Tectyl antirustmidler til blant annet bilverksteder, last-buss, entreprenør og landbruk.

Vi er en klassisk salgsbedrift med mange selgere konstant ute i felt. Det er hele tiden kunderettede aktiviteter og det er viktig at vi loggfører det som skjer. Med SuperOffice levert og tilpasset fra Vitari, har vi alt-i-ett system og alt har faste plasser- Espen Solhaug, salgssjef Valvoline

Vitari har gjort det enkelt for oss

Det er et drøyt år siden Valvoline så seg om etter måter å forbedre arbeidsprosessene sine. Det endte med at Valvoline valgte Vitari som leverandør og SuperOffice som den nye løsningen. Vitari gjorde tilpasninger i løsningen og sørget for synkronisering mellom SuperOffice CRM og Visma Business. 

De la om til en mer moderne måte å jobbe på og verktøyene er noe av det som gjorde det mulig. All kommunikasjon med kunder går gjennom CRM-systemet slik at det sendes stadig færre mailer. I den nye CRM-løsningen kan det tas ut rapporter for grad av måloppnåelse mye enklere enn før.

Vi har hele veien fått god hjelp til å tilpasse løsningen til vår måte å drive på. Integreringsprosessen vært utrolig bra og Vitari har gjort det enkelt for oss. I den nye CRM-løsningen kan det tas ut rapporter for grad av måloppnåelse mye enklere enn før.- Solhaug, salgssjef Valvoline

Mobilversjon av SuperOffice for selgere i felt

Han mener de nå begynner å se gevinster i form av effektivisering av driften og kontroll med hva som skjer. Selgerne har SuperOffice ferdig integrert på telefonene, slik at de alltid har oppdatert kundeinformasjon i lommen.

– Vi vil ikke ha hull i kundeinformasjonen og vi har kommet mye nærmere dette målet nå. Dersom en ansatt blir syk, kan en annen tre inn å se hva som er status på kunden. All dokumentasjon ligger inne i CRM-systemet, forteller Solhaug.

Andre referanser