SuperOffice CRM Sakshåndtering eMarketeer Webinar opptak
Videoer GDPR-hjelp Rådgivning Nettkurs CRM Teamet
Et CRM-system (kundeoppfølgingssystem) vil ivareta all kommunikasjon og interaksjon du har med dine kunder. Du har mange kommunikasjonsprosesser gående til enhver tid.

- Markedsføring for å finne nye kunder
- Kommunikasjon i innsalgsfasen
- Koordinering og informasjon i leveransen
- Kommunikasjon i ettermarked/drift
- Supporthenvendelser
Fordelene med et CRM system
-
God kontroll og full oversikt over dine kunder og kontakter.
Når alt er samlet på et sted kan du enkelt se hvilke kunder som er besøkt eller har planlagt å besøke, når neste oppfølging er og av hvem, hvilke tilbud som er sendt ut og skal følges opp, om det er nok tilbud ute for å nå budsjettene og oversikt over pågående prosjekter. I tillegg kan du se om kunden har åpne saker, som på support, reklamasjon eller annet. Med integrasjon til økonomisystemet ser du også hva som er solgt sist, hittil i år og om det er utestående fordringer på kunden det er kjekt å vite om før man skal i et møte. -
Sikrer rett og god oppfølging av rett kunde til rett tid
Ved å benytte en CRM løsning får du oversikt og hjelp til å huske på hvem du skal følge opp og til hvilken tid. Det er enkelt å se hva man snakket om sist, eller hva dine kolleger har gjort, slik at dialogen blir enklere. Hvis det kommer inn henvendelser vil de få unike saksnummer som ligger åpne i systemet til de blir behandlet og lukket, noe som bidrar til at saker ikke blir glemt. Ved rett kategorisering av kunder får man også hjelp til å prioritere riktig i hektiske hverdager, samt grunnlag for masseutsendelse av informasjon og kampanjer til rett person til rett tid.
SuperOffice CRM
SuperOffice CRM passer for alle som har kommunikasjon med kunder og kontakter, se her for mer informasjon om SuperOffice..