CRM rådgivning

CRM rådgivning

CRM-system      SuperOffice CRM      eMarketeer      CRM Teamet      CRM webinar      CRM Nettkurs     Videoer

Utnytter dere SuperOffice løsningen deres på en god måte?
Vi i CRM teamet i Vitari vil gjerne hjelpe deg med å utnytte CRM-løsningen din mest mulig!
Vi kan tilbyr rådgivning slik at investeringen i CRM systemet gir gevinst i form av spart tid, flere salg, mer kontroll og høyere kundetilfredshet.
Dette kan vi blant annet gjøre gjennomg tjenestenepakkene under eller et skreddersydd opplegg som passer for din bedrift.

 

Datakvalitet - 1/2 dag workshop
Vi bistår dere i hvordan dere kan få god datakvalitet i deres SuperOffice CRM løsning.
Datakvalitet er noe av det viktigste å ha fokus på for å få best utnyttelse av løsningen.
Pris: kr. 8.000,-

Opplæring/Kurs
Vi holder bedriftstilpasset kurs f.eks for nybegynnere, avanserte brukere, Superbrukere, Markedsførere, Salgsledere eller et Train the Trainer opplegg.

CRM spesialist
Book din egen CRM spesialist som kommer til dere fast 1 dag i uken/måneden/kvartalet. Dette er en liten investering i å få maks ut av løsningen.

GDPR Workshop - 1/2 dag
Generell info om GDPR.
Anbefalinger om hva som bør gjøres i organisasjonen. Utlevering av hjelpedokumenter.
Pris: kr. 8.000,-

GDPR Workshop - 1 dag
Generell info om GDPR
Strukturering og rydding i SuperOffice løsningen deres.
Pris: kr. 16.000,-

GDPR compliant - 4 dager
Workshop, 2 dager med gjennomgang av systemer og rutiner. Dokumentasjon av systemene og GDPR rutiner (slette-rutiner, intern forebygging av GDPR-brudd, systemstøtte)
Pris: kr. 60.000,-

GDPR foredrag - 1 time
Holde foredrag for ledergruppen, ansatte eller under et arrangement om GDPR, generell info og våre erfaringer.
Pris: kr. 2500,

CRM Avtalen
CRM avtalen inneholder både avtale om brukerstøtte, samt 12 timer rådgivning/forvaltningsbistand i året.
Som en del av vår strategi, Systemene skal ikke ta tid, de skal gi tid, tilbyr vi 12 timer rådgivning/forvaltningsbistand i året med 15% rabatt på ordinære timespriser.

Eksempler på hva timene kan benyttes til:

  • Oppfriskning, opplæring
  • Gå i dybden på spesielle temaer
  • Gjøre endringer i SuperOffice
  • Arbeid med maler
  • Arbeid med GDPR
  • Utvalg som danner grunnlag for rydding og datakvalitet
  • Utvalg som bidrar til å jobbe med leads/salgsarbeid
  • Arbeid med utsendelser
  • Rådgivning og videreutvikling
Vil du vite mer om våre tjenester eller bestille rådgivning?
Kontakt oss i CRM teamet!

Vil du vite mer? Kontakt oss her.