SuperOffice CRM

SuperOffice CRM


Om dere er få eller mange ansatte så passer SuperOffice godt til alle. Det å samle informasjon og kommunikasjon et sted gjør at gjenfinning av informasjon blir enklere. Du får hjelp til å huske på informasjon og du deler viktig informasjon med dine kolleger. Oppfølging av dine kontakter blir mer effektivt og du kan spare mye tid på å benytte SuperOffice på en god måte. SuperOffice passer for alle som har kommunikasjon med kunder og kontakter.

Benytt SuperOffice til å:

  • Finne kunder 
  • Vinne kunder 
  • Beholde kunder

SuperOffice støtter mange arbeidsprosesser: 

  1. Marketingfunksjonalitet i SuperOffice (Finne kunder)
    Med marketingfunksjonaliteten får du bistand til selektering, utsendelser, påmelding til nyhetsbrev og arrangement mm.

  2. Salgsfunksjonaliteten i SuperOffice (Vinne kunder)
    Med salgsfunksjonaliteten får du bistand til effektiv tilbudsskriving, kontroll på pipeline og hjelp til å huske på oppfølgning for å close dine salg.

  3. Servicefunkjsonaliteten i SuperOffice (Beholde kunder)
    Med servicefunksjonaliteten får du kontroll på alle henvendelser som kommer inn til fellespostkasser, slik at ingen saker blir glemt. God kundeservice er et konkurransefortrinn!

 

Ønsker du å vite mer om hvordan SuperOffice kan hjelpe deg og din bedrift i å jobbe smart og effektivt?
Vi kommer gjerne ut til dere for å avdekke deres behov og vise mulighetene med SuperOffice CRM. 
Ta kontakt med oss for et uforpliktende møte.

Vil du vite mer om SuperOffice CRM?
Kontakt oss

Vil du vite mer? Kontakt oss her.