CRM System Sakshåndtering eMarketeer Webinar opptak
Videoer GDPR-hjelp Rådgivning Nettkurs CRM Teamet
Om dere er få eller mange ansatte så passer SuperOffice godt til alle. Det å samle informasjon og kommunikasjon et sted gjør at gjenfinning av informasjon blir enklere. Du får hjelp til å huske på informasjon og du deler viktig informasjon med dine kolleger. Oppfølging av dine kontakter blir mer effektivt og du kan spare mye tid på å benytte SuperOffice på en god måte. SuperOffice passer for alle som har kommunikasjon med kunder og kontakter.

Benytt SuperOffice til å:
- Finne kunder
- Vinne kunder
- Beholde kunder
SuperOffice støtter mange arbeidsprosesser:
-
Marketingfunksjonalitet i SuperOffice (Finne kunder)
- selektering, utsendelser, påmelding til nyhetsbrev og arrangement mm. -
Salgsfunksjonaliteten i SuperOffice (Vinne kunder)
- bistand til effektiv tilbudsskriving, kontroll på pipeline og hjelp til å huske på oppfølgning for å close dine salg. -
Servicefunkjsonaliteten i SuperOffice (Beholde kunder)
- kontroll på alle henvendelser som kommer inn til fellespostkasser, slik at ingen saker blir glemt. God kundeservice er et konkurransefortrinn!
Se opptak av webinaret "Hva er SuperOffice CRM"
Se opptak av webinaret "Få kontroll i en krevende tid - med SuperOffice CRM
Ønsker du å vite mer om hvordan SuperOffice kan hjelpe deg og din bedrift i å jobbe smart og effektivt?
Vi kommer gjerne ut til dere for å avdekke deres behov og vise mulighetene med SuperOffice CRM.
Ta kontakt med oss for et uforpliktende møte.