SuperOffice Sakshåndtering

CRM system  SuperOffice CRM  eMarketeer  Videoer

Webinar opptak  Nettkurs  Rådgiver  GDPR-hjelp  CRM Teamet

Med SuperOffice Service, sammen med Customer Engagement Platform (kundesenter/min side) og chat vil du kunne betjene dine kunder på en effektiv måte.

  • Innkommende henvendelser via e-post, chat, webskjema eller telefon samles på et sted og får et unikt saknummer.
  • Sakene kategoriseres og legges i rett kø. 
  • All kommunikasjon gjeldende en sak ligger på et sted.
  • Effektiviser svarprosessen med svarmaler og hurtisvar
  • Tilgang til oftestilte spørsmål og svar (FAQ) både på kundesentersiden og internt for medarbeider.

Vi gir deg et kjapt innblikk i hvordan du kan jobbe med sakshåndtering både fra e-post, chat og med kundesenter i videoene under.

Se opptak av webinar om sakshåndtering

Vil du vite mer om SuperOffice Service, chat eller kundesenter?
Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat!

Vil du vite mer? Kontakt oss her.