SuperOffice Sakshåndtering

CRM system  SuperOffice CRM  eMarketeer  Videoer

Webinar opptak  Nettkurs  Rådgiver  GDPR-hjelp  CRM Teamet

Med SuperOffice Service, sammen med Customer Engagement Platform (kundesenter/min side) og chat vil du kunne betjene dine kunder på en effektiv måte.

  • Innkommende henvendelser via e-post, chat, webskjema eller telefon samles på et sted og får et unikt saknummer.
  • Sakene kategoriseres og legges i rett kø. 
  • All kommunikasjon gjeldende en sak ligger på et sted.
  • Effektiviser svarprosessen med svarmaler og hurtisvar
  • Tilgang til oftestilte spørsmål og svar (FAQ) både på kundesentersiden og internt for medarbeider.

Vi gir deg et kjapt innblikk i hvordan du kan jobbe med sakshåndtering både fra e-post, chat og med kundesenter i videoene under.

Se opptak av webinar om sakshåndtering

Se opptak: Få kontroll og effektiviser sakshåndteringen

Vil du vite mer om SuperOffice Service, chat eller kundesenter?
Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat!

Vil du vite mer? Kontakt oss her.