Vi kan tilby en rekke løsninger for dokumenthåndtering, som kan skreddersys til dine forretningsbehov. Alle løsningene er tett integrert med samtlige ERP systemer fra Visma.
Målsettingen er å automatisere dataflyt og minimere manuelt arbeid, og redusere papirmengden. Utnytt ressursene dine bedre ved å legge om til elektronisk dokumentbehandling.

Fordeler med elektronisk dokumentbehandling og efaktura
- Bedre styring og kontroll
- Reduserte kostnader i form av enklere og kortere saksbehandling
- Automatisk innlesning av fakturaer (EHF)
- Mulighet for automatisering og mobilitet
Fellestrekk ved dokumenthåndteringsløsningene
Noen fellestrekk ved løsningene er at bilag skannes direkte inn i et elektronisk arkiv, deretter påføres bilagsinformasjon og sendes på flyt for godkjenning av ønskede mottakere.
Ulike dokumenthåndteringssystem
Vil du vite mer om elektronisk fakturaflyt?
Kontakt oss