Brukerstøtte

Brukerstøtte

Har du behov for support, konsulentbistand eller bestilling/endring av lisenser ønsker vi at du melder dette inn via vår kundesenterside.
For andre henvendelser når du oss på chat, telefon eller via din faste kontaktperson.
Kundesenteret er bemannet hverdager fra 08.00-16.00.

Support
Benytt kategori Support for å registrere din supporthenvendelse.

Konulentbistand

Konsulentbistand
Benytt kategori Oppdrag ved forespørsel om konsulentbistand.

Salg / Lisens

Salg / Lisens
Benytt kategori Marked hvis du ønsker å bestille lisenser / har salgsrelaterte spørsmål.

Kundesenterside

På vår Kundesenterside registrerer du supporthenvendelser eller bestiller konsulentbistand.
Du kan også følge status på aktive saker eller se på dine tidligere løste saker, men da må du være en registrert bruker i vårt Kundesenter. Registrer deg her.

Oftestilte spørsmål og svar (FAQ)
På vår Kundesenterside finner du svar på ofte stilte spøsmål. 
I videoen viser vi deg hvordan.


Vi anbefaler å tegne en egen brukerstøtteavtale med Vitari.
En brukerstøtteavtale har ingen begrensning på antall henvendelser. Kunder uten brukerstøtteavtale betaler per henvendelse.
Har du ikke brukerstøtteavtale i dag og ønsker å tegne en? Fyll inn skjema under så tar vi kontakt.

Ønsker du tilbud på brukerstøtteavtale?
Kontakt oss

Vil du vite mer? Kontakt oss her.