Brukerstøtte

Brukerstøtte

Vårt kundesenter er bemannet med serviceinnstilte og kompetente medarbeidere som sitter klare til å hjelpe deg med ulike type spørsmål og problemstillinger.
Kundesenteret er bemannet hverdager fra 08.00-16.00.

Kundesenterside

På vår Kundesenterside kan du registrere supporthenvendelser på store og små spørsmål eller bestille vanlig konsulentbistand.

Her kan du også følge status på aktive saker eller slå opp på tidligere løste saker. I tillegg kan du finne svar på mest stilte spørsmål (FAQ).

Kontaktinformasjon Vitari Kundesenter:


Vi anbefaler at det tegnes en egen brukerstøtteavtale med Vitari. Erfaringsmessig gir dette større merverdi og bedre utnyttelse av systemene. En brukerstøtteavtale har ingen begrensning på antall henvendelser. Kunder uten brukerstøtteavtale betaler per henvendelse.

Ønsker du mer informasjon?
Kontakt oss

Vil du vite mer? Kontakt oss her.